ZAGREBAČKI PLESNI ANSAMBL: "VIDLJIVO NEVIDLJIVO"
Hipnotička predstava
Iako uvijek nastojim prodrijeti do smislenosti i prepoznati 'priču', magičnost predstave 'Vidljivo nevidljivo' bila mi je sasvim dovoljna – samo sam upijala
Objavljeno: 2.11.2018. 3:14:33
"Vidljivo nevidljivo" / Neven Petrović

„Kroz vidljivo i nevidljivo dana je mogućnost da plesači kroz proces istraže nove izraze za informacije skladištene u tijelima, a mladi gostujući umjetnici dobili su priliku da se predstave plesnoj publici. U potrazi za osobnim iskustvima i pričama, uz čvrsto vodstvo koreografkinje, autorski tim stvorio je zaokružen plesni kolaž, neopterećen konvencijama i bogat osobnim doprinosom“ napisala je umjetnička voditeljica Zagrebačkog plesnog ansambla Petra Glad Mažar u programskoj knjižici koja prati njihovu najnoviju predstavu „Vidljivo nevidljivo“ premijerno izvedenu (2.10.2018.) u Zagrebačkom kazalištu mladih.

Španjolska plesačica, istraživačica i koreografkinja Dolma Jover Agullo povezala je plesačice ZPA Petru Valentić, Andreju Jandrić i Sintiju Kučić s posve mladim plesačima Evom Kocić, Unom Matijom Štalcar Furač i Šimunom Stankovim („Osjećam se kao na ispitu koji su svi položili s odličnim“, komentirala je svoje studente moja susjeda u gledalištu), „... naglašavajući... subjektivnosti i percepcije“ (kako je zapisala) i stvarajući sjajnu atmosferu kroz fine pokrete, pletenje niti i preslagivanje cipela.

Izuzetna glazba Mire Manojlovića i sugestivno oblikovanje svjetla Ivana Lušičića uz nenapadne kostime Ane Fučijaš daju ovoj izvedbi finoću, fragilnost i upravo hipnotičku opijenost.  Mada uvijek nastojim prodrijeti do smislenosti i prepoznati „priču“, magičnost predstave „Vidljivo nevidljivo“ (posebice glazbe) bila mi je sasvim dovoljna – samo sam upijala.