MLADI KRITIČARI: "NEISPRIČANA BAJKA"
'Glumci su izgledali kao da ih kugla zaista vuče'
U sklopu Kliker festivala u Zagrebu se 16. i 17. travnja održala Radionica kreativnog pisanja za mlađahne zaljubljenike u izvedbene umjetnosti i pisanje, a mi vam donosimo kritiku predstave 'Neispričana bajka', Scene Gorica, u autorstvu 11-ogodišnje Tonke Kovačić
Objavljeno: 6.5.2016. 2:03:51
Autor: Kritikaz.com
"Neispričana bajka" / Stefano Katunar

Predstavu "Neispričana bajka" gledala sam u Pogonu Jedinstvo u sklopu Kliker festivala. U predstavi se radi o svemircima (glume ih Aleksandra Naumov i Damir Klemenić) koji su htjeli udomiti, odnosno razveseliti bebu koju je predstavljala kugla s kojom su plesali. Stvarali su puno geometrijskih likova i tijela te kuću i dvorac od elastičnih vrpci. Kasnije su skinuli neke dijelove odjeće i cura se pretvorila u princezu.

Ples je nastajao tako da je glumce vodila kuglica, Aleksandra Naumov stvarala je ples i pomoću žice, a na kraju su se pomoću kuglice i zaljubili. Svidjeli su mi se pokreti zato što su bili neobični i čudni, jer još nikad nisam vidjela ples u kojemu se na takav naglašen način koristi cijelo tijelo. Pokreti su bili uvjerljivi jer su glumci izgledali kao da ih kugla zaista vuče. Na početku je glumac štapom držao i pomicao lopticu i pokušavao je sakriti, u čemu nije baš uspio. U jednom dijelu predstave glumica je stvarala glazbu udaranjem tijelom o žice. Bilo bi mi bolje da je neki čovjek u kutu stajao i pratio njezine pokrete pa bi bili usklađeni.

Svidjelo mi se što su kao scenografiju koristili špagu, a ne rekvizite, zato što su time pokazali da su kreativni. Bilo mi je zabavnije što su stvarali scenu špagom, a ne, na primjer, kartonom.

Osobno bi mi bilo draže da je u predstavi glumilo više glumaca. Dodatni glumci bi radili s rekvizitima i glumili lik Rusa koji je Princezi dao neke predmete što će joj pomoći da ubije zmaja. Iako ga je Damir Klemenić dobro glumio, mislim da bi bilo bolje da je bio drugi glumac. Damir Klemenić je glumio više likova, a Aleksandra Naumov samo jednog, što mi se nije baš svidjelo. Ako on već glumi više likova, zašto ih i ona ne bi mogla glumiti?

Sve u svemu, predstava je bila jako zanimljiva, u nekim dijelovima i smiješna. Nadam se da će vam se, kad ćete je gledati, jako dopasti, jer bez obzira na neke negativne komentare, predstava mi je jako dobra.

Tonka Kovačić