Deveti „Gumbekovi dani“ u Histrionskom domu Zagreb počeli su (10.3. – 21.3. 2016.) i završili istom predstavom Glumačke družine Histrion „Na zlu putu“. Uzevši dramu „Adam i Eva“ i djeliće iz drama „Kraljevo“ i „Gospoda Glembajevi“ Miroslava Krleže (1893.-1981.) te pametno birajući prikladne pjesme iz velikog opusa Arsena Dedića (1938.-2015.), redatelj Dražen Ferenčina (1967.) napravio je šarmantnu, dinamičnu i duhovitu predstavu o odnosu između muškarca i žene.
Odsjevši u malom hotelu, njih dvoje već tri noći okrivljuju jedno drugo te na koncu tragično skončavaju. U prostoru olinjalog svratišta (Miljenko Sekulić), neobavezno odjeveni (Elvira Ulip), On i Ona – Ivica Pucar i Tara Rosandić, izgovaraju ljubavne rečenice na dvojak način. Ona patetično, on podsmješljivo - kako je to sam Krleža nerijetko iskazivao u svojim djelima.
U prikazu razvoja ljubavne krize Dedićevi se stihovi uklapaju prirodno, kao da su odabrani autori zajedno promišljali. Naime, čak i kada je Dedićeva pjesma nježna i dobronamjerna, kontekst Krležinih rečenica daje joj sarkastičan ton, što Pucar odlično dočarava. Ujedno i sjajno pjeva, (glazbena pratnja Oliver Belošević), pa se doista ne mogu načuditi da nije nagrađen kao najbolji glumac na upravo završenim „Gumbekovim danima“. Zato je kao najbolja glumica nagrađena Tara Rosandić, koja bi vrlo ozbiljno morala poraditi na svojem pjevanju - povremeno upravo katastrofalno zazvuče jako poznate Dedićeve pjesme.
Kao katalizator, odnosno promatrač, pojavljuje se Žarko Potočnjak s precizno oblikovanim minijaturama, sjajno poentirajući pojedine scene. Kabaretskom „štihu“ (jer „Gumbekovi dani“ su zamišljeni kao predstavljanje, ali i poticanje kabaretskih predstava) Ferenčina je doprinio uvođenjem dviju pratećih plesačica zadanog „kabaretskog“ izgleda (Ana Majhenić i Ana-Marija Percaić), čime nije bitno promijenio ton predstave . Predstava „Na zlu putu“ mogla bi postati dobar put prema Histrionskom domu.