Predstava „Kaučsurfing“ je gorko-slatka refleksija o „kriškama života“, marginalnim zbivanjima pojedinaca unutar četiri zida. Autorice su tijekom nekoliko mjeseci kolažirale fragmente vlastite svakodnevice u kojoj kauč simbolizira mjesto ugode, ali i mjesto nemogućnosti akcije i izlaska u vanjski svijet. Jedina akcija, to jest „surfanje“, moguća je na metar i pol kauča, te na taj način kauč postaje mjerilo i granica svijeta.
Na autoironičan način autorice propituju odnose „kaučsurfanja“ kao posljedice vlastite pasivnosti, (ne)djelotvornosti institucija koje onemogućavaju akciju te odlaska u imaginarno koje na kauču postaje jedini mogući čin akcije. S kauča se život imaginarno promatra, ne dopušta se izravno participiranje, no upravo imaginarno pojedincu postaje jedini način za preživljavanje.
Tekst i režiju potpisuju Nina Sabo i Valentina Lončarić koje i glume u predstavi s Ellom Bogadi. Dramaturgiju potpisuje Nikolina Bogdanović, a dizajn i izradu promo materijala i plakata Sara Salamon.
Predstavu su podržali Ministarstvo kulture Republike Hrvatske i Odjel za kulturu Grada Rijeke.
Umjetnička organizacija Clou poznata je riječkoj publici po svojem projektu PhiloLab4Kids u kojem spaja kazalište i filozofiju za djecu. Do sada su koprodukciji s Gradskim kazaištem lutaka Rijeka napravile dvoje predstave „Na čijem si ti planetu“ (Olginu kritiku pročitajte ovdje) i „Srećine cipele“, a u pripremi je i treća predstava pod nazivom „Djevojčica u slovu O“. Za predstavu „I Divan dan“ u koprodukciji sa SKC Rijeka i Kazalištem Ullyess osvojile su pet nagrada na međunarodnim festivalima.
Valentina Lončarić diplomirala je komparativnu književnost i filozofiju na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, a zatim na poslijediplomskom studju „Gluma, mediji i kultura“ Sveučilišta u Rijeci u klasi prof. Rade Šerbedžije. Jedna je od osnivačica Umjetničke organizacije Clou. Bavi se autorskim stvaralaštvom u području kazališta i amaterskog filma, predaje glas i scenski govor na studiju Gluma i mediji na Akademiji primjenjenih umjetnosti u Rijeci, i licencirani je učitelj Lessac Kinesensic metode za glas i pokret pri Lessac Kinesensic Training and Research Institute u SAD-u.
Nina Sabo diplomirala je filozofiju i religijsku kulturu na FFDI u Zagrebu, a zatim u Rijeci završila poslijediplomski specijalistički studij Gluma, mediji i kultura u klasi Rade Šerbedžije. Umjetnička je voditeljica Umjetničke organizacije CLOU. Članica je i klaunica u udruzi Crveni nosovi. Od 2016. vanjski je suradnik na odsjeku za Glumu i medije na kolegiju Gluma pri Akademiji primijenjenih umjetnosti u Rijeci.
Ella Bogadi pohađala je dramski studio u Zagrebačkom kazalištu mladih pod vodstvom Irene Kolar Vudrag. Završila četverogodišnji dramski program Studija Kubus pod vodstvom Simone Dimitrov Palatinuš. Završava preddiplomski studij Glume i media, te je trenutno pri završetku diplomskog studija Glume u klasi Rade Šerbedžije na Akademiji primijenjenih umjetnosti u Rijeci.
Nikolina Bogdanović diplomirala je germanistiku i filozofiju na Filozofskom fakultetu te dramaturgiju na Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu. Supotpisuje dramaturgiju na predstavi Doviđenja, djeco (I.Planinić) u koprodukciji Eurokaza i Akademije dramske umjetnosti. Drama Životinjice je 2016. izvedena u Dramskom programu Hrvatskog radija, u sklopu emisije Radio atelje. 2017. godine dobila je potporu HAVC-a za scenarij dugometražnog filma Najgori ljudi na svijetu. Po njezinom dramaturškom predlošku priprema se predstava Gulliver u kazalištu Žar ptica.
Sara Salamon diplomirala je na smjeru Medijskih umjetnosti i praksi na Akademiji primijenjenih umjetnosti u Rijeci. Djeluje u poljima različitih umjetničkih praksi, kao vizualna umjetnica, snimateljica, montažerka i tehničarka. U radu najčešće pokušava iznevjeriti medij. Članica je kolektiva B.A.K.A. productions, Muzak i Platforma za eksperiment. U slobodno vrijeme autodidakt, entuzijast i istraživačica novih tehnologija i metodologija.