Plesna umjetnica Ana Kreitmeyer poznata je po svojim propitivanjima koreografskog i tjelesnog, što se očituje i u najnovijem projektu nastalom u suradnji s Festivalom „Perforacije“ u Teatru ITD (13. / 14.12.2018.) pod naslovom „Sve četiri za jedno. Na rubu dodira i kaosa“.
Uz Kreitmeyer, na pozornici Velike dvorane (okruženi publikom), nastupaju plesačice Petra Chelfi, Ivana Pavlović i Martina Tomić odjevene u koloristički skladne majice i hlače u prostoru kojim dominira drvena ružičasta konstrukcija nastala ispreplitanjem drvenih uskih dasaka (Igor Pauška). Njihovi plesni pokreti između suparništva i suradnje, od nasilnih „naskoka“ do „tolerantnih“ dodira, uglavnom se odvijaju u tišini uz povremene glazbene poticaje (Hrvoslava Brkušić).
Možda je za kraj najbolje navesti riječi zapisane u pratećem programu: „…kako misliti ples i koreografiju kao naš zajednički prostor i rad? Kako dijelimo odgovornost za zajedničko?“. Odgovor se nazire u samoj predstavi.