GKL RIJEKA: "BEBA BEBAČ"
Ja sam Beba, ti si Bebač, a za ostale baš nas briga!
Predstava 'Beba Bebač', GLK Rijeka, ljupka je i kratka, ali više razgaljuje roditelje, no što zanima ciljanu malodobnu publiku
Objavljeno: 19.7.2016. 13:27:47
"Beba Bebač" / gkl-rijeka.hr

Osjetno smanjenje financija za program ovogodišnjih Riječkih ljetnih noći doveo je pred publiku neke već postojeće predstave, ali  u novom postoru. Tako je zadnja ovosezonska predstava Gradskog kazališta lutaka Rijeka (24.3. 2016.) , autorski projekt Davida PetrovićaBeba Bebač“ namijenjen jednogodišnjacima našao svoje mjesto (i svoju publiku) u Botaničkom vrtu Prirodoslovnog muzeja.

Priča o blizancima, djevojčici Bebi i dječaku Bebaču, počinje uoči njihova rođenja, prateći ih preko svih uobičajenih događaja na početku života: od sisanja, podrigivanja, puštanja vjetrova (svi mladi roditelji odlično znaju, kako se tome vesele kod svojih malenih) preko igranja sa zvečkom i kupanja do upornih pokušaja uspavljivanja (koja prije uspavaju izmorene roditelje nego njihove žilave i neumorne potomke).

Dvije ljupke, netom rođene bebe okružene razno-raznim nužnim rekvizitima (autorica Nisa Hrvatin) u rukama Davida Petrovića i Andreje Špindel pričaju vrlo uvjerljivu priču o prvim danima i mjesecima života novih stanovnika Zemlje. Priča je ljupka i kratka (25 minuta), ali više razgaljuje roditelje, no što zanima ciljanu malodobnu publiku jer roditelji prepoznaju radosti i tegobe kroz koje su prolazili (ili prolaze), a klincima je to tek još jedna pokretna senzacija. No, mislim da su takvi projekti potrebni i korisni – kako dijete stasa i njegova će percepcija postajati usredotočenija.