Intimni prostor Studija Exit u zagrebačkoj Gundulićevoj ulici izvrsno je mjesto izvedbi komornih drama, emotivnih ispovijedi za mali broj glumaca. Najnovija predstava (19.10.2018.) je drama Nine Mitrović „Susret“ (osvrt na izvedbu 26.10.2018.) koja je dramatičarku ujedno promovirala u redateljicu, a bavi se odnosom oca i sina, njihovim prirodnim neprijateljstvom kao posljedicom različitih pozicija moći odnosno nemoći.
U jednostavno namještenom stanu s izvrsno posloženim svjetlosnim izvorima (Deni Šesnić) i funkcionalno ugođenom glazbom (Damir Šimunović), tridesetogodišnji Andrej (Filip Križan) posjećuje svojeg šesdesetogodišnjeg oca Stanka (Siniša Popović) zato što je saznao da je ovaj teško bolestan. Otac odbija prihvatiti bolest, kao i bilo koju drugu mogućnost vlastite „nesavršenosti“, jer je sve to „za slabiće“. I dok se kroz razgovor sastavljen od gotovo eliptičnih rečenica, prati obiteljska povijest, posebice odnos između oca i sina utemeljen na demonstraciji očeve moći i sinovljeve pomirljivosti, ubrzo postaje jasno da je to privid: iako nesretan zbog očevog odnosa prema njemu, sin je posložio nekakav vlastiti život. Mada su njihova ponašanja naoko različita, ipak se prepoznaju sličnosti ponašanja prema drugima. Iako je susret počeo kao prinuda, rastanak djeluje kao naznaka moguće bliskosti: Andrej: „Pa da, idem ja onda.“/ Stanko :„Da...“/ Andrej: „Vidjet ćemo se još“ / Stanko: „Normalno.“/.
Uvijek me iznenadi kada otkrijem da glumci u predstavama izvan matičnih kazališta ostvaruju uvjerljivije glumačke likove pa je valjda vrijeme da to prihvatim kao činjenicu. Popović kao robustni mužjak i nadmoćni pater familias postepeno prelazi u stišanu i uviđavnu verziju samoga sebe, dok Križan od plahog i suzdržanog mladića prelazi u osobu koja osvještava vlastitu snagu: dosljedni svojim prvotnim koordinatama, verbalno se obilaze poput boraca u ringu.
Poneki nepotrebni mrakovi ne narušavaju kontinuitet izvedbe koja obiluje finim detaljima („Didaskalija nema. Nisu potrebne. Ljudi se ponašaju kao i inače kad nekog posjete“ Mitrović), a uz odličan tekst najveće blago ove predstave su glumci.