18. SVETVINČENAT: "HIDDEN IN PLAIN SIGHT"
21.8.2017. 4:24:49h
Istovremeno dinamično i monotono
Ovogodišnji, 18. Festival plesa i neverbalnog kazališta Svetvinčenat otvorila je predstava 'Hidden in Plain Sight', čije je kontinuirano ponavljanje dovelo do monotonije
"Hidden in Plain Sight" / hhgt.at

18. Festival plesa i neverbalnog kazališta Svetvinčenat (poznat kolokvijalno kao Sanvičent) trajao je od 20. do 23. 7. 2017. po već uhodanoj shemi: dvije kraće predstave na Trgu i Loži (besplatno) i središnja, obično jednosatna, u Kaštelu (izbornica umjetničkog programa Snježana Abramović Milković, izbornik aerowaves programa Edvin Liverić), sveukupno 11.

Prve večeri u Kaštelu gostovala je austrijska plesna skupina „Hungry Sharks“ s predstavom „Hidden in Plain Sight“ ("Skriveno svima pred očima") u koreografiji Valentina Alfreya i na glazbu Patricka Gutenshona. U pratećem tekstu programa piše kako se radi o „koreografiranoj slagalici sačinjenoj od urbanog plesa“, no neprestano ponavljanje sličnih pokreta vodi monotoniji. Radi se o plesačima zavidne kondicije i izdržljivosti, spremnih i spretnih, no njihov sveukupni učinak umrtvljuje pozornost praćenja izvedbe.

Moram priznati da sam povremeno sa simpatijama mislila na momke koji nešto slično, samo zabavnije i uzbudljivije, izvode u prostoru Oktogona u središtu Zagreba. Nažalost, prva večer je bilo moje jedino iskustvo na ovogodišnjem Sanvičentu.