TRIKO CIRKUS TEATAR: "CRNA PETRA"
Kad prava krv poteče u virtualnom svijetu...
Predstava 'Crna Petra', Triko cirkus teatra, progovara o važnom problemu suvremenog odrastanja na djeci pomalo prezahtjevan način
Objavljeno: 30.10.2016. 22:56:55
"Crna Petra" / mala-scena.hr

Nakon predstava „Iglica“ i „Mala vještica“, suradnjom Triko cirkus teatra i kazališta Mala scena nastala je predstava „Crna PetraLane Šarić u režiji Lee Delong (premijera 28.9.2016., kazalište Mala scena kao dio kazališnog klastera „Zmajevo gnijezdo“).

Dvije prijateljice, male djevojčice (Iva Peter Dragan i Nikolina Majdak) po cijeli dan se zajedno igraju dobro poznatih „staromodnih igara“, odjevene u vesele haljinice (Tea Bašić) s „crvenim nosovima“ (zaštitni , no ne i nužni znak cirkuske pripadnosti) uz odličnu glazbu Igora Karlića. Ali jednoga dana u ruke im dođe mobitel s igricama i njihovo zajedništvo prelazi u suparništvo: počinju ulaziti u virtualni svijet natječući se jedna protiv druge... Poznati svijet nestaje i bojazan se uvlači u djevojčice koje ne znaju kako izaći iz novog okruženja! U jednom se trenutku pojavljuje i oružje, što dovodi do ranjavanja (prilično nelogično uplitanje stvarnosti u virtualan svijet), ali ujedinjuje prijateljice i one se oslobađaju opakog virtualnog svijeta.

Tema virtualnosti i neprirodnog okruženja u kojoj stasaju djeca prepuštena sama sebi doista postaje društveni problem i zato je nesumnjivo odlična ideja o tome progovarati kroz kazališnu predstavu. „Crna Petra“ preporučuje se onima od četiri godine na više, ali je duljinom trajanja, ponavljanjem bez različitosti i ponekim nelogičnim scenama prezahtjevna i za odrasliju publiku. Poneko objašnjenje i kraća verzija bila bi učinkovitija jer se doista radi o vrlo važnom problemu kojem mnogi roditelji nisu spremni posvetiti dovoljno vremena, budući da ne uviđaju razinu opasnosti.