"DAME BIRAJU" NA LJETNIM NOĆIMA TEATRA EXIT
Što žene pali?
Još jedno gostovanje na ovogodišnjim Ljetnim noćima Teatra Exit, predstava 'Dame biraju' sarajevskog Altteatra, savršeno zna što žene pali
Objavljeno: 4.8.2016. 1:23:35
"Dame biraju" / altteatar.com

U sklopu programa Ljetnih noći Teatra Exit u MUO izmjenjuju se predstave matičnog kazališta i gostujuće predstave. Među gostujućim predstavama veliko zanimanje (posebice ženske publike, dakako) izazvala je predstava „Dame biraju“ (20. i 21. 7.2016.) sarajevskog Altteatra koju je prema motivima A. Mccartera i S. Sinclaira režirao Admir Glamočak (premijera ožujak 2015.).

Priča o petorici mladih nezaposlenih muškaraca koji pokušavaju svoju egzistenciju popraviti striperskim nastupom u noćnom klubu poznajemo i pod naslovom „Skidajte se do kraja“ (kazališna i filmska verzija). Gledajući i slušajući  šestoricu prijatelja u kavani kako zdvajaju nad besparicom i bez ikakve perspektive, uživamo u pravom, nepatvorenom humoru - baš kao da smo dio njihovog zafrkantskog društva. No, humor postaje pomalo gorak, slute se prve obiteljske trzavice, pa čak i sukobi među prijateljima - ukratko, valja nešto poduzeti.

Ideja o skidanju u noćnom klubu nadovezuje se na razgovor o ženama i kako ih privući: što žene pali? Komični prvi koreografski pokušaji ovisno o karakternim osobinama pojedinog momka, preko angažmana profesionalne pomoći (jedini ženski lik koju je u ovoj prigodi odigrala Nancy Abdel Sakhi) do spremnosti da se, nevoljko ali odlučno, ide  - do kraja.

Odličan tekst, sjajna glumačka ekipa (Enes Salković, Adnan Goro, Emir Fejzić,Mirza Dervišić, Davor Sabo i Damir Kustura), pametna i uravnotežena režija, decentna ali energična interakcija sa ženskom publikom (pametan i obziran odabir osoba), dinamična izmjena scena i efektni završni prizor (crveni baloni pokrivaju „tamo dolje“ i pucaju u trenutku gašenja rasvjete - poznato, ali veselo) - sve to objašnjava krcato gledalište. I za kraj - što žene pali? Duhoviti, pametni i zgodni muškarci - čak i kad su obučeni!