KD PINKLEC: "BREMENSKI SVIRAČI"
Sviramo, pjevamo i baš smo fora
Dinamična režija, duhovit tekst i predanost glumaca (ujedno glazbenika) osnovne su karakteristike odlične predstave 'Bremenski svirači', KD Pinklec, i moja su velika očekivanja bila nadmašena, što mi se, izbirljivici, ne događa baš često
Objavljeno: 7.11.2016. 3:34:12
"Bremenski svirači" / kdpinklec.com

Kazališna družina Pinklec iz Čakovca slovi kao dobra ekipa sa zgodnim, zabavnim i pametnim predstavama pa kada su najavili svoje gostovanje na Sceni Ribnjak u Zagrebu na matineji krajem listopada 2016. s predstavom „Bremenski svirači“ (premijera - veljača 2015.) prema motivima priče braće  Grimm u režiji Romana Bogdana, odjurila sam puna očekivanja.

Zamišljena kao mjuzikl (Igor Baksa i VIS „Tragedija“), priča o ostarjelim životinjama koje, nakon što ih nezahvalni gazde odbacuju, kreću zajedno prema Bremenu,  duhovito je „obojena“ govorom i glazbalima. Davor Dokleja je magarac Jure (s dalmatinskim „štihom) i svira gitaru, Igor Baksa je ostarjeli (ciganski) pas Riki s (očekivano) harmonikom (odnosno klavijaturom), mačku Matildu (s tamburinom) sjajno dočarava Karolina Horvat, dok je Bruno Kontrec ponosni  (zagorski) pijetao Giovanni odnosno Đurek s bubnjem.

Glumci sviraju i pjevaju (odlično) na dvije razine: kao sastav na „pravim“ glazbalima i kao životinje sa smanjenim ili naznačenim glazbalima. Na jednostavan i duhovit način dočaravaju osobine životinja, ali i odlike pripadnika pojedinog zavičaja, dajući na znanje da se može, usprkos razlikama, vrlo dobro surađivati - osobito kada je cilj bijeg od smrti!

Kao što zaključuje mudri Riki „zajedno smo skupa!“, tako dinamična režija, duhovit tekst i predanost glumaca (ujedno glazbenika) nudi odličnu predstavu i moja su očekivanja bila nadmašena (što mi se, izbirljivici, ne događa baš često)! Dopinklajte nam se opet!!!!!