KRITIKA: MALA SCENA, "PUŽ"
Pužu, mužu, vadi roge van
Nova je predstava Male scene, "Puž", Maje Hrgović u režiji Staše Zurovca, preslatka - pametne poruke, uvjerljivih mladih glumaca i dobrog tempa koji ne dozvoljava ni trunku dosade
Objavljeno: 7.2.2016. 4:18:50
Puž / Miro Martinić

Profesionalno vezana uz novinarstvo, Maja Hrgović  svojim se knjigama  vrlo predano počela  pojavljivati  na knjižnim policama, ali i u sklopu hrvatskog kazališnog repertoara. Nakon nedavne premijere njezinog dramatiziranog romana "Živjet ćemo bolje" u Zagrebačkom kazalištu mladih (16. siječnja), kazalište Mala scena izašlo je s njezinim dramskim tekstom za najmlađe "Puž" (svečana premijera 4. veljače) u režiji redatelja i koreografa Staše Zurovca.

Priča je to o užurbanoj sestri (Sanja Milardović) i njezinom usporenom i promišljenom bratu (Paško Vukasović) čija su poimanja svijeta drugačija upravo zbog razlike u njihovim "brzinama". Tako primjerice u igri zagonetaka, odnosno poznavanja značenja riječi, brat tumači riječ "šaputati" kao – medo je stavio šapu na rame tati. Međutim, kada krenu u čarobnu šumu, on je taj koji vidi sve, uspijeva ih izbaviti iz svijeta čarolija  i susreće sva čudesna bića o kojima je govorio: dobru vješticu, svraku (odlična kreacija Sanje Milardović i Mateje Majerle), medu , zeca i slično.

Žorž Draušnik osmislio  je vrlo zgodnu scenografiju od složivih elemenata, pa se  ovisno o potrebama može sagraditi   sve što treba. Kostimografkinja je Bjanka Adžić Ursulov, a skladatelj Marjan Nećak pokazao se zbilja vrhunskim, jer najteže je suvislo pisati glazbu za dječju predstavu.

Priča je preslatka, poruka je pametna (bitno je truditi se i nije potrebno žuriti u svijet odraslih), mladi glumci su stvarno uvjerljivi, tempo predstave je dobar i ni na trenutak nije dosadno, tako da  samo možemo zapjevati svi zajedno: „Kažu da si spor / nek te to ne ljuti / list koji prvi padne / prvi i požuti“.